Cordà Querubín

GRANDÍSSIMA NOVETAT ENGUANY A #festespaterna.

 

La Federació Interpenyes Paterna en col·laboració amb l’Ajuntament de Paterna, va mes enllà en la seua llavor de inculcar la cultura del foc als mes menuts i el proper 23 d’agost tindrem la primera CORDÀ QUERUBIN.

Si senyores i senyors, una cordà al coetódrom per a xiquets de 8 a 10 anys i amb coets adaptats a la seua edat.

Per a poder participar tant en la cordà querubin com la infantil (xiquets de 10 a 14 anys) cal inscribir-se al següent enllaç de la regidoria de cultura, tradicions i foc http://www.paterna.es/rtcf/

També recordar que es totalment imprescindible assistir a l’escoleta del foc que tindrà lloc el 21 d’agost a les 17h al teatre Capri.

Vos esperem futurs Coeters !!!!!!!!

 

Grandísima NOVEDAD ESTE AÑO A #festespaterna.

 

La Federación Interpenyes Paterna en colaboración con el Ayuntamiento de Paterna, va más allá en su labor de inculcar la cultura del fuego a los más pequeños y el próximo 23 de agosto tendremos la primera CORDÀ QUERUBIN.

Si señoras y señores, una cordà en el Cohetódromo para niños de 8 a 10 años y con cohetes adaptados a su edad.

Para poder participar tanto en la cordà querubin como la infantil (niños de 10 a 14 años) hay que inscribirse en el siguiente enlace de la concejalía de cultura, tradiciones y fuego

 

http://www.paterna.es/rtcf/

 

También recordar que es totalmente imprescindible asistir a la escoleta del foc que tendrá lugar el 21 de agosto a las 17h en el teatro Capri.

Os esperamos futuros Coeters !!!!!!!!

 

Desplaça cap amunt